XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
HITZAURREAIkasle saiatu hori:
Batzuk
Esku artean duzun honek ez du molde jakin batera jokatu nahi izan, baizik izpiritu eklektikoz
Terminologia, metodo eta analisi jakin eta espezifikoetatik ihesi, eskolarako eredu koherente eta praktiko bat osatzera jo nahi izan du.
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako D ereduko
Asmoz, etapa osoan (12-16 urte) baliagarri gerta dakizun dago pentsatua.
Gairen bat edo beste zailtxoa gertatzen bazaizu, beraz, ez zaitez gehiegi kezkatu.
Hizkuntzaren irakaskuntzako kontzeptu eta prozedurak ziklikoak
ESKOLA GRAMATIKA izaterakoan, beti ere Euskal Autonomia Erkidegoko eta Nafarroako Foru Erkidegoko Oinarrizko Curriculum Diseinuek DBHko Hizkuntzaren Arlorako erabaki eta agindutako edukietan erroturik dator eta berorietan ageri diren sostengu psikopedagogikoetan finkatua.
Euskaltzaindiaren
Goian adierazitako ezaugarri horiek bitarteko, oinarrizko hiru helburu hartu dira kontuan nagusiki:
1.
Hizkuntzari eman nahi zaion ikusmolde komunikatiboaren ildotik, hizkuntz erreflexioak perspektiba berri bat hartzea komeni da.
Horregatik, eduki gramatikaletan, gramatika tradizionalean ohiko diren elementuez gain, ez-ohiko eta
Gramatikaren antolaketa ere molde berrira egin da: testua - perpausa - hitza - fonema (letra).
2.